Byggrengjøring

Vi utfører byggrenhold i forbindelse med bygging eller rehabilitering av bygg

Økt og trivsel og et bedre inneklima er den beste investeringen en entreprenør kan gjøre for sine ansatte mens de jobber, og for forbrukeren når dere er ferdig. Vi utfører byggrengjøring i henhold til prinsippene om “Rent Tørt Bygg” som er en filosofi om at rene og ryddige arbeidsplasser gir større arbeidsglede, færre feil, mindre leting etter verktøy, lavere sykefravær og økt arbeidseffektivitet.

Et bygg skal ved overtakelse, og det sørger vi i Kvikk-Renhold for.

Førsteklasses rengjøring

Kvikk-Renhold AS har over 20 års erfaring som profesjonell leverandør av daglig og periodisk renhold til bedrifter. Vår bedrift er oversiktlig og effektiv.

Hvorfor velge byggrengjøring?

Underveis i en byggeprosess vil det samle seg støv, smuss, sagmugg og avfall. I tillegg til dette kan støv og fibre fra materialene også forårsake helseplager. Kvikk-Renhold tar seg av alt dette og sørger for at arbeiderne har det bra og at bygningen er i topp standard ved overtakelse.

Avsluttende byggrengjøring for forbrukere

I Norge er man forpliktet i henhold til loven å sørge for at en bolig er fullstendig vasket for forbrukeren tar over. Kvikk-Renhold sørger for at alt er i henhold til lovverket og RTB-prinsippene før ny eier tar over.

Vi bistår med følgende:

For å avgjøre pris må vi utføre en befaring av boligen/bygningen. I befaringen diskuterer vi hvordan oppdraget ønskes utført. Etter befaringen presenterer vi et tilbud innen kort tid og ved aksept blir vi enig om oppstart.

For å kunne oppfylle kravene for renhold må man velge et vaskebyrå som godkjent av Arbeidstilsynet. Dette gjelder spesielt byggrengjøring hvor det både kan skape problemer for forbrukeren ved overtakelse, men også konflikt mellom entreprenøren og forbrukeren, hvis man ikke er kjent med lovverket og hvilke krav som skal oppfylles.

Vi tilbyr fornøydhetsgaranti til alle våre kunder. Dette er en garanti som garanterer at du som kunde skal bli fornøyd, og ved noe som helst misnøye er det vår plikt å komme tilbake og rette opp i manglene. Vi ønsker at det skal være mulighet for åpen og direkte kommunikasjon, slik at begge parter er fornøyde med oppdraget.

Vi tar HMS på alvor og sørger for at vi bruker miljø- og helsevennlige kjemikalier når vi vasker.